Trött

Nu är den här "arbetsveckan" slut och så är jag också.

Allt blev ganska virrigt från och med att jag fick telefonsamtalet om radio-intervjuen. Men nu är den gjord och hjärnan är helt tom.

Alla marginaler är överskridna med 100% och nu återstår väl bara att utvärdera om det var värt att ta helt slut på sej för ett radioprogram. Nu känns det inte så.

Det här projektet har iaf gjort klart vad min egentliga titel är för tillfället, Tillsvidare sjukskriven arbetslös arbetssökande arbetsgivare. Månne man kan förkorta det till Tsaaa, annars räcker inte raden till på alla papper jag fyller i till Fpa (försäkringskassan). Om förkortningen inte är godtas får jag väl fortsätta på baksidan av blanketterna och skriva VÄND i nedre högra hörnet.

Ha ett skönt veckoslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0