Jag överlevde

Tack för alla kommentarer.

Mellandottern blev student på lördagen och den ymgsta dottern gick ut högstadiet. Vädret var på vår sida och vi kunde fira ute i trädgården. Folk kom och gick hela dagen. Smörgåstårtor, söta tårtor och champange hade god åtgång. till all tur hade jag utomstående kökshjälp och behövde bara umgås med gästerna.

Söndagen gick åt till att vila, igår skulle tre sköldisungar levereras och idag har jag igen försökt få någon kontroll över bykhögar och kylskåp som är fulla med diverse byttor med konstiga rester i. Så fort jag lägger ner huvudet på dynan för att vila lite så somnar jag igen. Om jag stressade på i två veckor före festen så kommer jag troligtvis att sova i två veckor nu. Den stora tröttheten trillade över mej igen.

Kommentarer
Postat av: Kristina Birkesten

Gunveig!

Skönt att allt gick bra!

Vila nu, snälla vän, vila!!



Varma tankar och kramar

din smärtsyster

2009-06-02 @ 19:44:00
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/
Postat av: Nisse

Så, det ska sovas nu, i flera veckor?



Ja, ja, det som tas det ska ges.



Kramar!

2009-06-03 @ 08:08:38
URL: http://blogg.ngn.nu
Postat av: Bille

Har ni redan skolavslutning. Ja, det va ju kanon väder i helgen. Allt går ju så mycket smidigare när man kan ha kalas ute. Skönt.

Ta nu och villa upp dig riktigt, if. du får för din busiga svarta stuts boll ;D

Kramar i massor!

Din smärtsyster

2009-06-03 @ 14:42:24
URL: http://bille-ryggont.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0