Snickers

Det har kommit en ny liten fyrfoting in i mitt liv idag. Det är mitt barnbarn Elin som har fått en kanin. Den kaninen bor i sin bur på vår gård. Snickers heter han. En liten luddig krabat som mitt hjärta genast smälte för. Han är ett bra komplement till mina hårda skaldjur.



Fick också besked idag från hudläkaren jag besökte i våras att det är sklerodermi som jag har. Skall nu försöka förhindra att det utveckals mera med kortison salva och UVA-strålning och sen skall jag tillbaka för vidare undersökningar i oktober.

Kommentarer
Postat av: Kristina Birkesten

Hej Gunveig!

Ett mjukt och varmt tillskott i familjen...och bedårande söt!

Så skönt att du har fått en diagnos och vet vad det är! Då vet man vad man har att utgå ifrån.

Varma tankar och kram

Kristina

2008-07-18 @ 01:38:48
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/
Postat av: Kaktusblomman

Hej!



Så gulligt med kaniner!Instämmer med föregående inlägg. Bättre att veta...



Kramar!



2008-07-28 @ 21:45:57
URL: http://viavitae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0