31.1.2008

Jag har varit och tittat på vattnet idag. Det gäller att börja försiktigt ha, haa. Nej, sanningen är den att jag sölade på så att vi inte hann och lösa ut nyckeln till omklädningsrummet från kommunhuset, utan var där 5 minuter försent. Men jag kan erkänna att det såg otroligt kallt och obehagligt ut där på vinterbadplatsen. Ingen ordentlig is fanns där, så någon vak går det inte att tala om. Höga skrangliga trappor och ledstång av metall vilket betyder att man måste ha något slag av handskar på sej för att inte frysa fast i ledstången. Och ensam kan jag inte gå dit, kommer troligtvis att behöva hjälp med att komma upp från vattnet också. Dåligt planerat hela grejen, med tanke på att det finns en rullstolsbunden fd vinterbadare i vår lilla kommun.

Jag har jobbat idag några timmar, helt frivilligt. Det var en dator på mitt förra jobb som var lite tillkrånglad. Och jag klarade av att få den i skick igen. Någonstans där långt inne finns nog mina kunskaper kvar, bara jag får ta ordentligt med tid på mej att fundera och prova mej fram. Jag känner mej så stolt.

Kommentarer
Postat av: Jenno

Jess mamma, du vart så duktig så. O ja e int säker på om de va du som söla eller om det va Anu...hon e minst lika duktig hon. Ja ska nog skaffa lyftkran ifall de behövs, för att få upp dig. Pröva måst man ju innan man vet att de int e bra, o helst många gånger. så som ja du vet =p

2008-01-31 @ 22:36:35
Postat av: Bille

Jo datorerna kan ju krångla hur mycket som hellst, så nog har du all anledning att vara stolt när du fixade problemet.När min gör mig "galen" tillräckligt många gånger, då kommer lusten att kasta den i närmsta vägg. Det är bara priset på en ny so hejda mig...
Hittade en trvlig sida med receptpå gluten/laktosfri mat. Kanske något för dig?
Du hittar den på min sida.
Varma kramar smärtsyster Bille

2008-02-01 @ 11:32:31
Postat av: Kristina

Gunveig!
Det låter som det räcker att titta på vinterbadarna, det skulle definitivt räcka för mig! Men skulle jag bli bättre av det skulla jag tänka om.
Gott att du är stolt över dig själv! Det är jag så glad för! Grattis!
Varma kramar!

2008-02-01 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0