9.12.2007

Jag kalarade av helgen, men jag känner nog redan nu att imorgon betalar jag dyrt igen. Men det var värt det.

Julmarknaden var blöt och kall, så där stannade vi inte någon längre tid. Vi gick bara runt och tittade lite och pratade med bekanta. Igårkväll bestämde jag mej för att följa med min väninna på hundpromenad. Vi gick ungefär 2 kilometer och det kändes riktigt bra, men när vi kom hem kom nog också smärtan. Så då blev det att ta till extra medicinen. Sen skvallrade vi långt in på natten så när väckarklockan ringde klockan sju kändes det som om vi just hade släckt lampan för att sova.

Idag har vi varit på hundutsällning i Helsingfors. Min väninnas hund är en ett årig Spansk vattenhund. Hon tävlar i juniorklassen och idag fick hon en tvåa. Hon tyckte domaren var skrämmande och backade undan när hon kom för att kolla tänderna och istället för att gå fint och visa upp sej hoppade hon omkring som en hare och trodde allt var en rolig lek. Men enligt mej var hon ändå finast och gulligast, kan väl hända att jag inte är helt opartisk.


Kommentarer
Postat av: Nisse

När jag ställde ut vår, f.d., Collietik i valpklass så fick hunden etta. Men jag fick tillsägelse om att gå utbildning...

2007-12-10 @ 16:02:22
URL: http://nilsgn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0