29.12.2007

Jag har fått en smittosamt symptom från mina sköldpaddor enligt min särbo. Sköldpaddsreflexen heter det, och betyder att när någon försöker röra i mej så drar jag mej genast in i mitt skal som en sköldpadda. Min hud är så öm och känslig att jag inte tycker om beröringar, utan drar mej undan redan när någon närmar sej.  Vilket ställer till en hel del problem i ett parförhållande. Idag har jag troligtvis varit extra känslig eftersom jag har fått såna här komentarer.Men är det inte så man säger om hundar och deras ägare också, att ägaren blir mer och mer lik sin hund. Då blir jag mer och mer lik en sköldpadda eftersom jag har en hel drös av dem, tur att det inte är igelkottar.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gunveig!
Ja, det är tur att det inte är igelkottar :o)
Jag tänker på dig!
Kramar

2007-12-31 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0