23.12.2007

Nu är det bara julbastun kvar sen får jag krypa ner under täcket och sova. Det har blivit mycket spring idag, och det känns i kroppen. Men nu är köttbullarna stekta, laxen gravad och jultårtan klar i kylskåpet. Men imorgon blir det mera spring innan släkten är utfodrade med julmat. Jag är mycket nöjd att det är svärsonen som steker skinkan inatt och inte jag, fastän jag slickade mej om munnen när jag läste om min smärtbroders skinkmacka.

image3

Till oss kommer jultomten ridande på en sköldpadda som syns. Det passar bra för vårt klimat, inte en enda lite snöfling syns till så det skulle bli svårt att komma fram med släden.

Ha en skön jul allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0