Iigur

Länge sen sist, men jag lever nog. Här har varit hektiskt som vanligt.

Hundgården är färdig



Igår vaknade jag från min middagslur av att vi hade en stor grävmaskin på gården som bullrade omkring och rev upp stora stubbar som blev i våras när vi fällde träd.



I trädgården blommar det fortfarande, eller egentligen igen. Här har varit så varmt i höst att det är många blommor som bestämt sej för att blomma en gång till.



Men det viktigaste. Ikväll kommer klepperhästen Iigur till sitt nya hem hos oss. Bilder kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nonna

Men åh ska du bli med häst, så fina djur trygga och mjuka att luta pannan mot! Bekymmerrynkorna slätas ut då man ser in i deras ögon. Kram Nonna (som snart har en bostad)

2011-10-06 @ 13:26:39
Postat av: Gunveig

Det är Jenny som blir hästägare, men jag får ju luta min panna mot honom jag också. Han borde vara i lastad och på väg hittåt nu.



Grattis till bostaden, jag har följt din blogg fast jag inte har kommenterat. Det är skönt att det ordnade sej till sist. Hoppas att den nya lilla mannen i ditt liv kommer till världen tryggt och säkert.



Kram

2011-10-06 @ 18:16:37
Postat av: Jenny

Nu är stora herrn hemma. Resan gick bra även om det var litet spännande att vara ensam i trailern. Iigur, som Mårten fortfarande säger att heter Brutus, satte fart mot boxen genast då han hade backat ut och där ställde han sig förnöjt och mumsade hö som om han alltid skulle ha bott där.

2011-10-06 @ 21:22:50
URL: http://handgjortavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0