Växthus

Vi har haft ett intensivt veckoslut. Här har firats yngsta dotterns 17 års dag och mina duktiga svärsöner har byggt ett växthus till mej. Bilder kommer bara min kamera återvänder från Tallinn där den är på kurs med lilldottern. Det här betyder att huset har varit fullt med folk och hundar hela helgen och här ser ut därefter. Kylskåpet är fullt med burkar med rester av tårta och andra bakverk. Diskbordet svämmar över av disk, två diskmaskiner skulle vara bra att ha vid såna här tillfällen. Och det knastrar så där härligt av sand under fötterna på golven, och också i min säng.

På onsdagen kommer min väninna från Åland med sina två hundar så då skall vi fortsätta att procucera sand på golv och i sängar och massor med disk. Vi skall gå långpromenader med hundarna ochsnattra och fnittra långt in på nätterna.

Nu ska jag gå och ta itu med diskberget och möjligtvis dansa en tango med dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Kristina Birkesten

Gunveig!

Grattis igen! Till yngsta dottern denna gång!



Hm, jag kan tänka mig hur huset ser ut och att ligga i sängen eller på en sandsrand är ingen större skillnad..



Min lilla två blir liknande efter några dagar med två vuxna samt en hund som älskar att bada och gräva på stranden 50 meter härifrån (och sen värma sig i mattes säng)



Hoppas du och väninnan hade det härligt och fick ihop rejält med sand :o)



Kram!



2010-05-12 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0