Festdag

Nu har vi firat färdigt och jag har vaknat efter en orolig natt som blev allt för kort och söndrig. Vi (gubben och jag) var hemma redan vid tie men sen trillade det in folk ända till klockan två då alla gästerna tydligen hade gått hem. Vi hann med både tal, middag, snapsvisor, tårta, brud bortrövning, brudbukettskastning och strumpebandsavklädning under den tid vi satt med. Några foton har det fastnat på min kamera, men dom flesta finns i Nillas och Mimis kamera och dom åkte hem till sej och sova. Men jag skall bjuda på det jag har.



Jenny och Mårten



Strumpebandavklädning



Napp. Eftersom det var julfest var strumpebandet gjort av glitterband.



Det var vår andra svärsonskandidat Mimi som fångade strumpebandet. Så vi får väl ordna ett bröllop till snart. Mimi på bild med vår mellandotter, sin fästmö Nilla. Strumpebandet använde han som krona resten av kvällen. 

Det kommer mera bara alla bilder hittar in i min dator.

Kommentarer
Postat av: Nonna

Grattis till Jenny med make, ni ser ju ut att ha haft en trevlig fest...önskar dem varmt lycka till.

Kramar från Nonna

2009-11-29 @ 13:25:29
Postat av: Nisse

Mera GRATTIS!



Krama Ebba och Elin från mig!

[ända från Turkiet]

2009-11-29 @ 19:43:09
URL: http://blogg.ngn.nu
Postat av: Carina S-T

åååååååå...........så fina ni är.

Kramar Sys.

2009-11-30 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0