Installerad på Synapsia

Nu har jag anlänt till rehabiliteringen i Helsingfors. Datorn fungerar mycket bättre här en där hemma i skogen. Till och med Hotmailen öppnas här, det har den inte gjort hemma efter att jag installerade om datorn.

Om 20 minuter börjar mitt program, först lunch och sedan en träff med fysioterapeuten och senare på eftermiddagen en träff med neuropsykologen.
 
Igår började jag en fem veckor lång antibiotikakur för borrelian och efter det skall jag ännu få antibiotikan iv i tre veckor. Det var min särbo som lade sej i och styrde upp det hela. Han tyckte inte heller att jag skulle vänta på att få påbörja antibiotikan i många veckor. Var på laboratoriet igår för att ge ett blodprov före jag påbörjade kuren. Sen skall det tas ett till innan iv kuren påbörjas och ett efter att kuren är slut. Så nu verkar allt vara under kontroll.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Bra att du påbörjade antibiotikakuren.



Ha det så gott du kan nu.



Kramar!

2009-06-24 @ 11:28:49
URL: http://blogg.ngn.nu
Postat av: Gunveig

Här är gott att vara, allt är bra förutom maten. Inget gourmet kök precis, men det är väl enklare att minska på vikten på det här sättet. Och antibiotikakuren kanske hjälper till att minska på vikten. Alla toaletter i huset är inspanade ifall det blir skitränna av.



Kramar

2009-06-24 @ 12:37:09
URL: http://smartdagbok.blogg.se/
Postat av: Kristina Birkesten

Gunveig!

Hoppas du ska få goa rehabiliteringsveckor som fyller på dig lite, även om maten inte är så toppen.. :o)



Jag är också glad att du påbörjat antibiotikan. Det känns tryggare att behandlingen i alla fall har startat så den lille jäkeln inte åstadkommer mer skada än den redan gjort.



Tänker på dig!

Kramar!

din smärtsyster

2009-06-24 @ 23:41:36
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0