Förnämt besök

Tack för alla kommentarer och gratulationer.

Lillprinsessan har varit här på besök. Hon var här med sin mamma för att hämta hem storasysters snutte som hon glömde när pappa hämtade hem henne härifrån.



Här hos oss stannar man kvar på förlossningsavdelningen i 6 timmar efter förlossningen, sen får man åka hem om allt känns bra. Linnea och Jenny blev kvar lite längre för att dom skulle kolla att njurvärdena normaliserades som dom skulle efter graviditetsförgiftningen. Men igår kom dom hem och idag var dom båda redan ut på språng.

Pixel förundrade sej över det lilla knytet som knyser och pyser och luktar så gott både i ansiktet och i andra ändan. Hon fick en hel hög med pussar, helst skulle han ha slickat henne över hela kroppen och en bajsblöja skulle vara spännande att få undersöka.

Också för mej var det en stor lycka att få snusa på och gosa lite med lilla knytet.

Kommentarer
Postat av: Bille

;) Nu gör du mig avis, vet du det? :o)

Hon är hur söt som helst.

Kramar till alla.

Glad påsk önskar Bille

2009-04-09 @ 12:55:26
Postat av: Gunveig

Bille



Dom kan ju inte vara annat än söta när dom är så där små. Skulle jag kunna så skulle jag skicka lite babydoft till er andra också.



Glad Påsk

2009-04-09 @ 14:27:38
Postat av: Charlotte

Oj då, här har jag missat en hel del!!!



Ett stort GRATTIS till mormorskapet :-D

Underbara bilder, man tom känner doften av den lilla :-)

Lilltösen här har just blivit 7 månader och spurtar på i gåstolen, de växer alldeles för fort...



Stor kram till er alla!

2009-04-09 @ 16:40:00
URL: http://zaphira-mittliv.blogspot.com
Postat av: Kristina Birkesten

Gunveig!

Så härligt! Det måste vara underbart att få hålla om och snusa på sitt lilla barnbarn :o)



Kan tänka mig att Pixel blev överförtjust över en sån sötnos!



Jag är så glad för allas er skull!



Varma tankar och kramar och en glad och mysig påsk!

din smärtsyster

2009-04-10 @ 01:03:29
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/
Postat av: Nisse

Istanes vilken sötnos!



Om ett par veckor ger vi oss otåliga morföräldrar oss av norrut igen.



Massa Kramar!

2009-04-22 @ 22:51:46
URL: http://blogg.ngn.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0