12.1.2008

Nu borde jag också kunna använda min dator i sängen. Men eftersom vi inte har något trådlöst nät i huset så är jag bunden till arbetsrummet. Jag klarar inte av att sitta någon längre stund. Kroppen säger ifrån och smärtan gör att jag heller inte kan få nerplitat någonting klokt. Medicindoserna ligger på max men ingenting hjälper riktigt ordentligt. Måste mejla min fysiater och fråga om jag får lov och höja på dosen av min långtidsverkande Tramal. Jag laborerar ganska vilt ibland, men nu vågar jag inte göra det utan lov. Nu borde försäkringskassans läkare komma och titta vad som är resultatet av deras negativa beslut, hur svårt jag har att fungera och röra mej och hur ont jag får utan min terapi bara efter två veckor.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gunveig!
Det blir ju en ännu värre spiral med ökade smärtor, ökad trötthet m.m. för dig när du inte får dina behandlingar. Det är ju bedrövligt!
Finns det ingenting att göra för att påverka?
Kramar!

2008-01-13 @ 17:42:22
Postat av: Gunveig

Kristina:
Jag tror att jag har gjort allt jag kunnat, nu får jag bara vänta på svaret tills på torsdagen efter rehabiliteringsmötet. Troligtvis kommer jag nog att få de behandlingar som jag behöver, men såna här avbrott är så onödiga för nu tar det en tid igen innan jag har är upp tillbaka till den nivå jag var på före årsskiftet.
Kramis

2008-01-13 @ 19:11:26
Postat av: Bille

Gunveig!
Jag har ju inte läst på ett tag nu(gör det nu)
Det är bedrövligt hur du har det,jag hoppas verkligen att du får dina behandlingar nu.Jag håller tummarna,och tänker på dig.Kramar från smärtsyster !

2008-01-17 @ 17:08:11
URL: http://bille-ryggont.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0