6.12.2007

Nu har jag varit på självständighetsbal, äh så olyckligt var det inte. Jag har som många andra finländare tittat på vår självständighetsbal på TV. Massor med mer eller mindre vackra klänningar och jag som är så nöjd med att få sjåsa omkring i pyjamas här hemma. Tycker synd om vår president som har stått och skakat hand med 2000 gäster och smålett hela kvällen. Hon har säkert ont både här och där imorgonbitti.

Idag har jag betalat dyrt för min städdille igår. Hela vänstra sidan har gått i lås, när jag böjer lite på nacken till sidan känner jag hur det gör ont ända ner i tårna och river till i huvudet. För ett dumt huvud får kroppen lida.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gunveig!
Hm, känner tyvärr igen mig i att kroppen får lida..
Förra veckan städade jag hela lägenheten på en gång (2rum o kök) Det blev sängläge i två dagar...Tänk om man kunde lära sig någon gång?
Varma systerkramar!

2007-12-06 @ 21:38:40
Postat av: Gunveig

Kristina
Jag tror inte ens att vi kan lära oss, inte jag i alla fall. Det är den där gamla friska aktiva pedantiska delen av mej som ibland tar överhand. Förståndet säger nog stop, men det går ändå inte att sluta. Det är väl lite som att röka, alla som röker vet säkert att det är skadligt men inte kan dom sluta för det.

Kramisar

2007-12-07 @ 10:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0