Liten bebbe

Miiras första levande bebis är på gång. Kollade en extra gång i kläckaren när jag släckte värme och ljus hos dom andra små. Och där var det, ett litet, litet hål i skalet. Det är 61 dagar idag sen Miira lade sina två ägg, av vilka hon lyckades trampa sönder det ena. Imorgon kommer det bebibilder.

Idag har jag slipat och grundmålat mitt sommarprojekt. En liten byrå som jag köpte på loppis redan i fjol höstas för en liten peng. Jag har inte alls haft någon inspiration att ta tag i mitt projekt, det har varit en massa annat som har tagit min tid. Men nu har jag surfat runt bland en del inredningsbloggar och så kom inspriarationen.

Imorgon ska vi iväg på en loppis runda. Vem vet kanske nästa års sommarprojekt hittas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0