Mera lydnadsträning

Måndag igen och ikväll är det lydnadsträning igen. Jag var ju helt färdig att ge upp efter förra gången, men nog ska jag väl prova ännu en gång. Jenny har varit i kontakt med tränaren och berättat om min hjärnskada, så nu ska vi få lite annorlunda hjälp. Jag skall övergå till att ha Pixel på högra sidan, inte alls på den vänstra neglekt sidan. Fastän jag skall träna min vänstra sidan extra mycket så ska jag ändå prova att ha honom på den högra starkare sidan. Vi har tränat lite här hemma idag och det känns konstigt och bakvänt att både för mej och för Pixel så kan det nog hända att det blir riktigt bra i slutändan.

Hoppsan, nu ringde vårdcentralläkaren som jag träffade förra veckan. Blodbilden som togs då visade att mina vita blodkroppar är uppe i skyarna. Jag ska gå till labben imorgon och ta en ny blodbild för att se åt vilket håll det går. Läkaren gissade att det kan vara lunginflammation jag har. Det skulle förklara ånglokssymptomen och tröttheten bättre än en vanlig bihåleinflammation.

Kommentarer
Postat av: Nonna

Ja det fattades väl bara det också, den här förkylningen är hemsk jag hostade och hade feber lång tid - över en vecka, många har fått både bihåle- och lunginflammation oxå.

Krya på dig och lycka till med träningen.

Kram Nonna

2011-03-14 @ 15:21:16
Postat av: Jenny

O skolningen gick ju jättebra.

2011-03-14 @ 20:16:39
URL: http://handgjortavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0