Cypern 16.2.2011

En liten hälsning härifrån värmen.  Jag har förstått att det är ordentligt kallt där hemma. Här har det passat på att regna och åska på nätterna, men nu lyser solen igen.

Första dagen vi var här passade Ebba på att bada i Medelhavet med kläderna på, men annars har vi hållit oss till poolen. Vi har också utforskat Lemesos per buss och till fots. Igår hittade vi den stora fruktmarknaden i centrum.

Vi har ingen tillgång till Internet på rummet så det blir bara några korta rader härifrån lobbyn. Och några bilder på katterna som är det ända som fotograferats hittills.



Lillis som vi redan träffade ifjol.



Kommentarer
Postat av: Nonna

Härligt!! Ser nästan ut som om dom väntar på några godsaker, själv brukar jag oxå mata dem vi stöter på. Njut av värmen det kan du leva länge på!

Kram Nonna

2011-02-16 @ 15:34:22
Postat av: Nisse

Njut nu så mycket du orkar å så samlar du det i kroppen och överför sedan det till mig, när du kommer hit. Hem till mig. /Kramar!



PS

Notera formuleringen: 'när', inte 'om'.

DS

2011-02-16 @ 18:55:47
URL: http://blogg.ngn.nu
Postat av: Gunveig

Nonna

Vi njuter nog av värmen. Idag lyser solen igen för fullt och det kommer att bli riktigt varmt på eftermiddagen.



Nisse

Vi kommer, vi kommer. Men inte nu till nackseminariet. Det har vi skippat. Men vi skall väl ut på turne i sommar igen.



Kramar

2011-02-17 @ 09:26:47
URL: http://smartdagbok.blogg.se/
Postat av: Carina S-T

Hej sys!

Jag borde ha varit med och hållit reda på dig,uch på dig du ska inte röra katterna. Tänk på parasiter mm.som du kan få med dig hem till Pixel.

Njut av värmen!

Jag har inte bokat er till Åland ännu pga,att skärgårdsfärjorna har fått isproblemen.

Kramar till er alla.

2011-02-19 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0