Datorn

Nu är min nya dator och jag på samma våglängd igen. Det behövdes lite gnäll av en äkta gnällspik för att orka fundera ut vad som behövs göras. Att den nya datorn inte har någon CD station ställer till med några små problem, men nu är alla CD:n med programvaror till min kringutrustning inkopierade på den yttre hårdskivan och därifrån installerade i den nya datorn. Så nu fungerar kameran och kopieringsmaskinen också.

Och alla automatiska uppdateringar är avstängda. De ställde till med en massa problem eftersom min uppkoppling fortfarande är trög och långsam.

Kommentarer
Postat av: Kristina Birkesten

Gunveig!

Bra när en äkta gnällspik ryter i! Då jämrans..



Kram!

Din smärtsyster

2010-05-12 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0