Försenade bilder

Här kommer äntligen bilderna på våra vårtecken som jag lovade. Det blev inga höjdare precis, men får nu lov att duga. Först min hund i sommarfrisyr



Sen två lyckliga kaniner, Snickers och Kajsa, som inte gillade att posera för fotografen.



Två solande sköldisungar, den större min förstfödda Liina och den lilla någon av de som föddes i vintras. Jag kan omöjligt skilja dem från varandra, därför går dom små omkring med en namnlapp klistrad på ryggen.



Och till sist vårens första nyckelpiga som jag hittade när jag städade i blomrabatten



Ännu en rapport om vikten. På tisdagen var det vägningsdags för mej själv, och vågen visade 400 gram mindre än förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det blev visst bra bilder! :-D

Sköldisarna verkar rätt stora?!





Härligt att kosten verkar funka på dej med :-)

Har gått ner nu 5 kg på 3 veckor, men det kan ju bero på lite annat oxå som kom emellan ;-)



Hittat en jättebra sida där man hittar urfina recept. Gjorde förresten som en kladdkaka med 70% choklad, en mäktig men ack vad ljuvlig den var!



Jag har fått en enorm längtan på choklad sen jag började med LCHF, har aldrig förr vart "godis"sugen.

Är du det oxå?



Kramar!

Din Sys C

2009-04-30 @ 09:51:30
URL: http://zaphira-mittliv.blogspot.com
Postat av: Gunveig

Den större av sköldisarna väger ungefär 100 g och den mindre 25 g.



Jag har alltid varit ett godismonster, choklad har alltid varit favoriten och är det fortfarande. Igår lyckades jag äta en hel platta 70% choklad, annars brukar det räcka med en bit om dagen. Sen kom jag på att jag glömt att äta middag, därifrån kom det enorma chokladsuget.



Kramar



2009-04-30 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0