Barnbarn på gång

Nu har dottern och svärsonen åkt iväg för att föda barn. Inget svar på telefonen på rummet mera så dom har troligtvis fått flytta över till förlossningsrummet eventuellt operationssalen.  Dottern har kämpat på med en ordentlig graviditetsförgiftning de senaste tre veckorna och nu hade det blivit så illa att förlossningen har blivit påskyndad med dropp. Går det för långsamt kommer det att bli kejsarsnitt.

Här sitter vi nu alla i spänning och väntar på att dom skall höra av sej. Det är bara blivande storasyster Elin som tar det med ro och sover.

Kommentarer
Postat av: Nonna

Åh, jag håller tummarna att allt ska gå bra och en ny liten familjemedlem snart ger upp sin gälla stämma! Skriv o berätta vi dånar av annars!!Kanske sover hon av anspänningen - barn gör ju så!

Kram Nonna

2009-04-05 @ 18:14:31
Postat av: Gunveig

Allt verkar gå som det ska. Inget kejsarsnitt ännu åtminstone. Droppet har gjort susen.

2009-04-05 @ 18:25:45
Postat av: Kristina Birkesten

Gunveig!

Jag håller också tummarna och tänker på dom! Och på dig!



Varma kramar!

din smärtsyster

2009-04-05 @ 21:25:09
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/
Postat av: Nisse

Mina tummar kramas också. Från säker källa har jag hört att det är på 'G' hos oss också :)



Kramar!

2009-04-06 @ 21:18:44
URL: http://blogg.ngn.nu
Postat av: Charlotte

Håller oxå mina tummar och tår!!! :-D

Kram!

2009-04-06 @ 23:41:32
URL: http://zaphira-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0