26.2.2008

Idag har det varit bassängträningsdag. Jag tog ut mej med vattenjoggingen så att jag tappade all kraft på hela vänster sida. Undrade hur jag hela tiden flöt emot Jenny som joggade bredvid mej på vänstra sidan, tills jag märkte att jag ingen kraft hade mera varken i armen eller i benet.  I varmvattenbassängen blev det bara lite halvdan stretching. Hade inget ork kvar att klä på mej, så jag blev bara sittande och stirrade rakt ut i ingenting. Men med lite  hjälp kom jag ut till färdtjänst taxin i tid.

På eftermiddagen skulle jag ha träff med psykologen, men hon var sjuk, till all tur för mej. För det skulle nog inte ha blivit så mycket av det samtalet. Middagsmaten blev en tur till grillkiosken för att handla korvpyttipanna med stekt ägg och Mignon ägg (choklad) till efterrätt. Ohälsosamt men oj vad gott ibland. Imorgon lovar jag att hålla mej till bovetegröten eller kålgrytan igen. Eller kanske stekt lax med kokt potatis.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gunveig!
Det låter tufft att tappa kraften så! Blir det så när du tröttar ut dig eller annars också? Hoppas att du har hämtat dig?

Det låter gott med korvpyttipanna... Ibland är det bra att unna sig onyttigt, det är jag övertygad om.
I helgen smaskade jag potatisgratäng med mycket grädde och mycket ost..
Varma kramar!

2008-02-26 @ 20:06:48
Postat av: Nonna

Men dra mig på en tallpinne vad ni syndar - ikapp - verkar det som. Nej en annan har ätit nyttigt Hjärtebröd och Wasa sport+ med light färskost och pepparsalmi till frukost tillsammans med kaffe och färskpressad apelsinjuice. Så klart måste man "frossa till" ibland vad tusan skulle man annars leva för?? Det där med att tappa kraften är framför allt stressande, man hinner ju tänka stroke och diverse andra saker men förmodligen har du ett
tryck på nån nerv nånstans. Det gäller att hitta sina gränser men hur gör man det??
Krya på sig
Kram Nonna

2008-02-27 @ 09:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0