Tisdag 26 augusti

Klockan är halv tio på kvällen och jag har just stigit upp från middagsbordet. Det är ingen enkel sak att samla familjen till middag i det här huset mera. Ungarna flyger och far omkring i en väldig fart. Själv har jag också haft fart på idag. Dagen började med bassäng träning. En halv timme vattenjogging, en halv timme stretching i terapibassängen och sen ångbastu som pricken på i. Jag mår som en prins efter det, men innan jag kommer hem hänger den stora tröttheten över mej som ett åskmolm. Idag blev det ingen tid för vila för jag hade tid hos min psykolog. Vi hann bara gå igenom vad som hänt under sommarpausen och sen var tiden slut. 

Och sen blev det nöje av stora mått. Det är sällan jag klarar av att improvisera med mitt dagsprogram, men nu gjorde jag det. I vår närmaste stad, där jag också träffar psykologen, gick filmen Mamma Mia idag på eftermiddagen. Och där satt jag och Jenny bland en massa pensionärer och njöt av filmen. Det gick åt extra värkmedicin för att klara av att sitta så länge, men det var det värt. 

Men nu väntar sängen

Sov gott allihopa  

Kommentarer
Postat av: Kristina Birkesten

Gunveig!

Jag gläder mig åt att du kunde gå och se filmen spontant! Så härligt!



Jag skickar massa varma kramar!

2008-08-29 @ 12:30:31
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0