30.4.2008

Det blommar överallt i min trädgård och nu vill jag bara njuta av den. Det kändes helt fel att åka iväg till Helsingfors på fysioterapi när solen lyser och jag skulle ha kunnat tillbringa dagen i min trädgårdsgunga. Men jag åkte nog iväg i alla fall, det finns inga andra alternativ om jag vill leva några dagar med lite mindre smärtmedicin.

Jag vände om mej och tittade i kläckaren medan bilderna laddades upp. Där tittar en liten sköldpadda ut från sitt ägg. Så nu blev det sköldisförlossning istället för bloggskrivning.


Återkommer med bilder och nyheter


Kommentarer
Postat av: Nonna

Spännande att se de små liven och vilken blomsterprakt, jag har köpt penseér det är allt vi har att bjuda på hittills.
Nonna

2008-05-02 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0