17.4.2008

Jag är nog med ännu, fastän det inte har blivit någon text här i rutan. Håller på och pysslar inför dotterns komfirmationsfest på söndagen och det tar all tid och energi. Sen har det kört ihop sej riktigt ordentligt också med både sjuka barn och begravning i Österbotten på lördagen. Så det har blivit en hel del pusslas för att få allt att löpa.

Min yngsta dotter fyller 15 år idag. Nu börjar jag känna mej gammal när min minsta lilla unge skall börja köra omkring på moppe.

Våren har kommit hit på riktigt nu så jag har fått pyssla i mina blomrabatter. Där trivs jag fastän jag får ont efteråt. Där ute finns det massor att göra bara jag får lite mera tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0