23.11.2007

Idag är det jag som har städat mej helt slut. Jag har personlig hjälpare 20 timmar i veckan, 4 timmar om dagen 3 dar i veckan och 8 timmar en dag i veckan och den dagen är ofta fredag då det skall städas och veckoslutshandlas. Jag njuter alltid när jag har ett nystädat hus, men jag njuter ännu mera när jag har städat själv. För det mesta försöker jag ta det lugn och bara delta lite med sånt som jag vet att jag inte fåt ont av, men så gick det inte idag. Fick ett otroligt energiutbrott att putsa och feja an, så imorgon får jag väl lida av det. Ännu känns det inte så farligt, bara tröttheten som börjar ta ut sin rätt.

Jag har den sista Harry Potter boken som väntar på mej vid sängen. Ute slaskar det och tänker solen inte visa sej imorgon heller så tänker jag använda dagen till att läsa.

Ha ett skönt veckoslut allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Orättvist! Jag har satt upp senaste Harry Potter boken på min önskelista till julklappar...

2007-11-25 @ 12:32:31
URL: http://nilsgn.blogspot.se
Postat av: Gunveig

Jag skulle inte ha klarat av att vänta till julen.

2007-11-25 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0