7.12.2007

Imorse gjorde tröttheten sitt och jag sov ända till kvart i elva. Så går det när man bara rusar på och inte alls lyssnar till att kroppen säger ifrån. Idag har det också blivit att ta lite extra värkmedicin. Det är inte bra att sova för länge heller då stelnar man till helt och hållet. Alla muskler satte sej på tvärn när jag skulle börja röra på mej.

Jag har ett programfyllt veckoslut framför mej. Imorgon är det julmarknad på vår museigård och på eftermiddagen kommer min väninna med familj och hund. Dom skall övernatta hos oss och på söndagen är det planerat att vi alla skall gå på hundutställning i Helsingfors. Få se om jag orkar med allt, eller om jag får bli hemma och vila på söndagen. Jag har glömt att reservera rullstol till, jag brukar låna en från vårdcentralen när vi skall ut på äventyr där det rör sej mycket folk. Annars gör min yrsel och mina felaktiga synintryck mej helt virrig. Men nu blev det fel i planeringen och jag får bara hoppas att det finns en rullstol på mässcentret att låna.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gunveig!
Jag hoppas du har klarat helgen och haft det bra!
Varma kramar!

2007-12-09 @ 17:59:07
Postat av: Gunveig

Jepp, jag är vid liv och vid gott mod till på köpet.

Kramis

2007-12-09 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0