2.12.2007



Trött dag idag, till och med en av mina sköldpaddsungar, Siiri 28 gram, somnade i dotterns hand med huvudet på hennes dyna.

Ute regnar det och det har varit mörkt hela dagen. Inte ens julljusen i fönstret piggar upp idag.

Jag har försökt få någon slags ordning på mitt arbetsrum idag, resultatet ser om möjligt värre ut än när jag började. Jag hittade en hel del papper som fodrar lite mera engagemang än att bara stoppa dem i någon låda. Vilket betyder att jag imorgon måste ta mej i kragen och ringa runt och ordna både det ena och det andra. Ett samtal till försäkringskassan står högst upp på listan. Att prata i telefon med okända människor är något som jag inte gillar. Jag spänner mej redan i förväg över att jag kanske inte hittar rätt ord och då blir det bara värre. Jag försöker så långt som möjligt sköta allt per e-post men med vår försäkringskassa går det inte. Dom lever kvar i stenåldern.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Gunveig! Förstår inte hur det kan bli rörigt av att städa..? men det händer här också.
Hoppas det går bra med försäkringskassan idag!
Kramar från din smärtsyster

2007-12-03 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0