11.12.2007

Hela förmidagen gick som om jag skulle ha haft huvudet i en bubbla. Riktigt min egen bubbla, som ingen annan kunde tränga in i. Jag hade basängträning imorse och till all tur hade jag min hjälpare med mej för annars skulle jag väl fortfarande virra omkring i simhallen.

Efter en lång mitt på dagen vila kom jag ut ur bubblan och har fått ett och annat uträttat. Städade ur kylskåpet, det blev just ingenting kvar. Jag är bra på att lägga små matrester i alla möjliga burkar och sen bara glömma bort dem. Hade hela diskmaskinen fulla av burkar och små kastruller efter städningen. Och idag lyckades jag bättre med städningen av arbetsrummet. Hittade några obetalda räkningar i mina högar. Nu är arbetsbordet tomt på papper och imorgon söker jag säkert med ljus och lykta efter dom papper som jag idag har stoppat undan på sina rätta platser.

Suck, nu är det julkorten som väntar på att bli skrivna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0